BLOGLARDAKİ KAMPANYALAR

FIRSAT KÖŞESİNDEN 11 KİŞİYE HEDİYELER
KAZANMAK İÇİN TIK...

**********************************

AYSU VE BİZDEBİTMEZ.COM'UN SÜPER HEDİYESİ
KAZANMAK İÇİN TIK...

*****************************************
ENİYİLERİBURADA'NIN HEDİYELERİ
KAZANMAK İÇİN TIK...
***************************************
Bu Hediyeleri KA-ÇIR-MA !!!

BU HEDİYELERİ KAZANMAK İÇİN TIK...


***********************************************************
FIRSAT KÖŞESİNDEN SÜPER MANGAL HEDİYESİ
SÜPER MANGAL 2 KİŞİYE HEDİYE KATILIM İÇİN TIK...


****************************************************************
NEŞELİ GÜNLER'DEN PUZZLE HEDİYESİ

1000 parçalı puzzle katılım için TIK...

****************************************
KİNG DÜNYASI YENİ HEDİYELER KAZANDIRMAYA DEVAM EDİYOR!!!

YENİ YARIŞMAMIZ SADECE BİR HAFTA DEVAM EDECEKTİR !! YARIŞMACI OLABİLMENİZ İÇİN MUTLAKA AŞAĞIDAKİ KOŞULLARI YERİNE GETİRMENİZ GEREKMEKTEDİR. YENİ YARIŞMACILARI BEKLİYORUZ...

BU HAFTAKİ YENİ ÖDÜLÜMÜZE ÜCRETSİZ SAHİP OLMAK İÇİN KOŞULLAR:
1.Yarışmamızı kendi blog sayfanızda yayınlamak


2. http://www.king.com.tr/kinguye.asp adresinde yer alan King Ladie Club'a üye olmak


3. AD,SOYAD,ADRES,YAŞ,MESLEK,MEDENI DURUM,E-POSTA ve GSM bilgilerinizi kingdunyasi@gmail.com adresine yollamak
 
ayrıntılar için TIK...

***************************************************

ÇOK YAKINDA YENİ BİR KAMPANYA YAPACAĞIM....
BU KEZ EĞLENCELİ BİR YARIŞMA OLABİLİR:) BENİ TAKİP EDİN FIRSATI KAÇIRMAYIN DETAYLAR ÇOK ÇOK YAKINDA...
SAATİ KAÇIRAN ARKADAŞLARIM ÜZÜLMEYİN BELKİ BU KEZ ŞANS SİZDEN YANA OLABİLİR...

BU GECE SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZ HZ. MUHAMMED MUSTAFA (S.A.V.) EFENDİMİZİN DÜNYAYI ŞEREFLENDİRDİĞİ GECE....

TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN MEVLİD KANDİLİ MUBAREK OLSUN...


"Muhakkak ki Allah ve melekleri
Peygamber’e hep salat ederler.
Ey iman edenler!
Siz de ona salat edin ve
tam bir içtenlikle selam verin."
(Ahzab Suresi 56)

Kıyamet gününde
benim şefaatime en çok layık olanlar,
bana en çok salavat getirenlerdir."
(Hadis-i Şerif)

"Kim bana bir salavat okursa
Allah da ona on rahmet ve ikramda bulunur."
(Hadis-i Şerif)

"Yeryüzündeki Allah’ın seyyah melekleri
ümmetimin salât u selamını bana,
hemen anında ulaştırırlar.”
(Hadis-i Şerif)



SONUNDA ÇEKİLİŞ FİRMA SAHİBİ DEĞERLİ TAŞKIN BEY TARAFINDAN YAPILDI VE KAZANAN ŞANSLI KİŞİ 52 NUMARALI KATILIMI YAPAN zehr-efsan OLDU...

KENDİSİNİ TEBRİK EDİYORUM... BİLGİLERİNİ VE BU GÜZEL SAATLERDEN HANGİSİNİ İSTEDİĞİNİ BELİRTMESİNİ BEKLİYORUM...

KAZANAMAYAN ARKADAŞLAR DA ÜZÜLMESİNLER İNŞALLAH BİR DAHA Kİ SEFERE...




BİRBİRİNDEN GÜZEL SAATLERDEN BİRİ BAKALIM KİME GİDECEK BENDE ÇOK MERAK EDİYORUM.
BİRAZDAN LİSTE HAZIRLAYIP ÇEKİLİŞİ YAPACAĞIM ARKADAŞLAR...İZLEMEYE DEVAM...:)


KATILIM LİSTESİ
1-makbule
2-Ayşe
3-Nur
4-zeynep78
5-YELDA AKSU
6-sibel
7-*♥*anadolu_universitesi*♥*
8-c3ycey;
9-levent
10-emineburak
11-esen.oner
12-ZEYNEBİM
13-mydepo
14-havva
15-kampanyatakipcileriyiz
16-aysu gevrekci
17-April
18-ece
19-Eray
20-gülkarakaş
21-firuzeyno10
22-edaliz
23-ertan
24-erosalp
25-Aysel Durak
26-tubaonde
27-♥ (¯`·._.•((VENÜS)) •._.·´¯) ♥
28-karenim
29-merales
30-çağrı burak düvenci
31-Jasmin
32-JaDe
33-Yüksel
34-Sibel'in hobi dünyası . . . . . .
35-Asli :)
36-serkan
37-incitanen
38-Makyajsubject
39-~~~
40-gülümser
41-Esercik
42-SİBEL
43-pötüş
44-tugce
45-hayal perest
46-oktay
47-yagmursezen
48-nihal_kuru80
49-awelya
50-Nefise
51-DİDEM
52-zehr-efsan
53-turan7474
54-reyhane
55-scrubs19
56-mümin
57-kirnak58
58-Üreten Adam
59-ArzuS
60-seryafu
61-hulia4
62-sssssvebbbbb
63-Firdevs
64-OmerD
65-CUTE_ASLI

Türkiye’de elektrikli ev aletleri sektörünün öncüsü ve 4 yıl garantili tek markası olan King Elektrikli Ev Aletleri müthiş hediyeler vermeye devam ediyor!



King’den blog üyelerine çekilişsiz, kurasız sürpriz hediye! Tüm bayanların katılabileceği bu yarışmaya, King Dünyası Bloğundan yapılacak yönlendirme doğrultusunda üye olacak ilk 10 kişiye, King’den Thunderbird Otomatik Döner Fırçalı Saç Kurutma Makinesi Hediye.


Böylece King Dünyası’na adım atar atmaz şans kapısını üyeleri için aralamış oluyor. Hemen üye olun hediyenizi kaçırmayın. Yarışma sonunda belirlenecek olan ilk on kişi bu ürünü kazanmış olacak! Kazananlar http://kingdunyasi.blogspot.com adresinde açıklanacaktır!


K-054 THUNDERBİRD OTOMATİK DÖNER FIRÇALI SAÇ KURUTMA MAKİNESİ


o 1600 - 1800 W ısınma gücü


o İki yöne otomatik dönen fırça sayesinde saçınıza şekil verme imkanı


o 3 ısı ve 2 hız ayarı


o Cool (serin) hava ayarı


Bunun için yapmanız gerekenler:


1. http://kingdunyasi.blogspot.com/ adresinde yer alan blogumuza üye olmak


2. Üye olduktan sonra kingdunyasi@gmail.com adresine Ad, Soyad, Adres, Yaş, Meslek, Medeni Durum ve Gsm numaranızı yollamaktır.

BERDİLEL'İN SAAT KAMPANYASI

Evetttttt yine, yeni, yeniden çok hoş bir kampanya ile karşınızda olmanın mutluluğunu yaşıyorum sevgili arkadaşlarım :))...


Yine birbirinden şık ürünlerle evlerimizi güzelleştirmeye devam ediyoruz...


Bu kez hediyemiz tasarımlarıyla farkını ortaya koyan bu harika saatler...





bu güzel sattlerden kendi seçtiğiniz birine sahip olmak istiyorsanız yapmanız gereken her zaman ki gibi çok basit;

-izleyicim olmanız
burdan facebook daki duvarsticker grubuna üye olmanız
-varsa blogunuzda kampanyamı duyurmanız
-blogu olmayanların ise gruba üye olduktan sonra arkadaşlarını davet etmeleri gerekmektedir
-son olarak da bunları yaptığınıza dair bu postun altına yorum bırakmanız... 

Katılım 19/02/2010 ile 23/02/2010 tarihleri arasında gerçekleştirilip 4 gün sürecektir.
23/02/2010 saat 00:00 dan sonraki katılımlar geçersiz sayılacaktır.

Katılan tüm arkadaşlara bol şanslar dilerim...

hadi bakalım elinizi çabuk tutun bu kez süreniz çok az:))...

Not: Ödülü 1 kişi kazanacaktır. Çekiliş yine her zamanki gibi random.org üerinden yapılacaktır...
FACEBOOK GRUBUNA ÜYE OLMAYANLARIN KAZANSALAR BİLE HEDİYELERİ GÖNDERİLMEYECEKTİR KENDİ HESABINIZ YOKSA DAHİ AİLENİZDEN BİRİNİN ADINA ÜYE OLABİLİRSİNİZ...

KATILIM SIRALAMASI


1-karenim
2-arwen
3-makbule
4-şeyda nur
5-firuzeyno10
6-c3ycey;
7-Gülşah
8-nur
9-YELDA AKSU
10-Ayşe
11-zeynep78
12-Sibel'in hobi dünyası . . . . . .
13-Dilek
14-ece_berk
15-neseege/ Neşe Kılavuz
16-aysu gevrekci
17-şansperisi
18-Closely Fashion
19-hatalarim
20-ESMANUR
21-@rmi
22-ertan
23-scrubs19
24-sedeph
25-*♥*anadolu_universitesi*♥*
26-dila
27-Nur
28-♥ (¯`·._.•((VENÜS)) •._.·´¯) ♥
29-Aysel Durak
30-Aslı
31-elf_kcbyk
32-özlem
33-tubaonde
34-Esercik
35-Makyajsubject
36-zehr-efsan
37-darkinangel
38-sevahm
39-berfin
40-çağla
41-cansu_can_1991
42-dilekaygun
43-Ruyayla
44-adriana1983
45-fatoş
46-reyhane
47-ozlemce
48-ArzuS
49-berna83
50-ivvy
51-sssssvebbbbb
52-narcicegirengi
53-hulia4
54-yıldız
55-Gülten
56-nagihan
57-en.arzu
58-esen.oner
59-merales
60-cagla128
61-ŞIKELLA
62-ozlem
63-//SECHHILL\\
64-DİDEM
65-nihal_kuru80
66-hayal perest
67-ZEYNEBİM
68-helios
69-yetkin



ÖNCELİKLE KATILAN TÜM ARKADAŞLARA TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM...
JASMİN DAHA ÖNCEKİ KAMPANYADA KAZANDIĞI İÇİN KENDİSİNİN İSTEĞİ ÜZERİNE ÇEKİLİŞE KATILMADI... 00:00 DAN SONRA YORUM GÖNDEREN ARKADAŞLARI DA HAKSIZLIK OLMAMASI İÇİN ÇEKİLİŞE KATMADIM KUSURA BAKMASINLAR...
SONUÇ OLARAK;
YAPMIŞ OLDUĞUM ÇEKİLİŞ SONUCUNDA HARİKA BİR DEKORATİF AYNA SETİ KAZANAN KİŞİ "MERALES" OLMUŞTUR...
KENDİSİNİ TEBRİK EDERİM İYİ GÜNLERDE KULLANSIN...

MERALES BANA dilel0206@hotmail.com ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİN.


ARKADAŞLAR BE GECE 00:00 DA KAMPANYAM SONA ERECEK ÇEKİLİŞE KATILMAK İSTEYENLERE DUYURULUR...

KATILAN TÜM ARKADAŞLARA DA BOL ŞANSLAR DİLERİM...

FIRSAT KÖŞESİ...

Arkadaşlar bir süredir sizlere dekorasyonda son moda olan duvar sticker ve dekoratif aynalarla ilgili tanıtımlar yapmaya çalışıyorum.


Sizler gibi bende bu ürünlere bayılıyorum...


Mekana ufak dokunuşlarla eşsiz güzellikler katan bu ürünlere sadece benim bloguma özel indirimlerle üstelik kargo ücretide Türkiye'nin her yerine 3 TL avantajı ile sahip olabilirsiniz.


Etiketlerde FIRSAT KÖŞESİ diye adlandırdığım bölümde, zaman zaman yayınlayacağım ve indirim süresi birkaç gün sürecek olan harika ürünleri satın alma imkanı sunuyorum.


Bu ürünler için bana dilel0206@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.


İlk ürünüm altta resmi olan sticker...
Ürün özelliklerine buradan ulaşabilirsiniz...

Normalde fiyatı 78TL olan bu ürüne sıkı durun
sadece ve sadece 17 Şubat 2010 tarihine kadar 19.90TL ye sahip olabilirsiniz.


Zehr-efsan'ın anne ve bebekleri için çok güzel hediyeleri var....sahip olmak için buraya tık...

Şu aralar yoğunluktan dolayı bloguma pek bişi ekleyemiyorum. Şimdilik çektiğim resimleri paylaşayım istedim en kısa zamanda tarif gerektirenlerin tariflerini de paylaşacağım...





DR. OETKER DAMLA SAKIZLI SÜTLAÇ


NEFİS BERRAK TURŞULARI


EV YAPIMI PİZZA


BROWNİE



BEZELYELİ PİLAV
RUS SALATASI



EV YAPIMI PUDİNG


İGLO ALASKA MEZGİTİ




ARKADAŞLAR YAZIMIN TAMAMINI MUTLAKA OKUYUNUZ, GÖNDERİLEN BİRÇOK YORUMU EKSİK BİLGİLER YÜZÜNDEN YAYINLAYAMIYORUM MALESEF!!!
ürünün detayları için buaraya tık...
Resimde gördüğünüz dekoratif aynalar çok güzel değil mi?
Peki buna sahip olup, evinizin güzelliğine güzellik katmak istemez misiniz?
Veya sevgilinize yada eşinize bu aynaları hediye etmek?

Cevabınız evet ise yapmanız gereken şey çok basit;



Bunun için öncelikle bu kez
*http://www.dekoratifduvarsticker.com/ sitesine mutlaka ve mutlaka üye olmanız şartı vardır. Önceki kampanyada belirtilen siteye üye olmadığı halde üye olduğunu yazan arkadaşlar tesbit edilmiştir. Bu şekilde katılım yapan arkadaşların hakları elinden alınacak ve çekilişte kazansa bile hediyesi kendisine gönderilmeyecektir.Lütfen bu kez tüm şartları yerine getirdikten sonra yorum bırakalım önemle rica ediyorum...

*Sonra izleyicim değilseniz izleyicim olmanız...

* Varsa blogunuzda kampanyamdan bahsetmeniz

*Ve bu konunun altına şartları yerine getirdiğinize dair yorum bırakıp üye olduğunuz kullanıcı adını belirtmeniz...



hepsi bu kadar...


Çekiliş 14 Şubat Sevgililer Günü' nde yine Random.org üzerinden yapılacak ve  burada duyurulacaktır.

Katılan tüm arkadaşlara başarılar dilerim...

ÖNEMLİ NOT: Daha önceki kampanyada http://www.dekoratifaynalar.com/ sitesine üye olmuştunuz arkadaşlar lütfen dikkatli olun bu kez katılım hakkı kazanmak için http://www.dekoratifduvarsticker.com/ sitesine üye olacaksınız.
Kullanıcı adı yazmayanlarında yorumlarını yaynlayamayacağım malesef bilginiz olsun... 




"Chochili Ev Terlikleri
*Geri Dönüşüm :Terliklerimiz ,çevreye % 100 duyarlı ve geri dönüşümlüdür.
*Yıkanabilir: Çamaşır makinesinde yıkanabilir,hijyeniktir.
*Hafif: Ayağınızda olduğunu bile farketmezsiniz :)
*Şık: Rengarenk seçenekleriyle çok şeker ve yumuşaklar.

Terliklerimize ulaşmak için TGAR
Daha önce birkaç arkadaşıma fikirlerini merak edip hediye olarak yolladığım chochili ev terlikleri hakkında birsürü mail aldım...Beğenmenize çok sevindim ve verdiğiniz fikirlerle gerçekten yeni modeller üzerinde çalışmaya başladık...

Şimdi hediye yollayamadığım diğer blog arkadaşlarımla bir yarışma yapmaya karar verdim...

*****Blogunuzda chocili ev terliklerini tanıtıp bize yeni birkaç fikir verirseniz ve linkinizi bana Mail olarak atarsanız, HER 10 KİŞİDEN 1 KİŞİYE chochili ev terliği hediye edeceğiz...*****

*kazanmanız halinde size mail atılacak ve istediğiniz model sorulacaktır :)
(10 şubata kadar vaktiniz var...) "
 
 
diyerek bir kampanya başlatmışlar, duyar duymaz katılmak istedim. Bu kış günlerinde rengarenk bu sevimli terlikler ayağımı sarsın diyorsanız bence sizde şansınızı deneyin derim...


  Ayrıntılar burada...

MERCİMEKLİ-HAŞHAŞLI BÖREK


Malzemeler;

Hamuru için; 4-5 su bardağı un, yeteri kadar su ve tuz

İçi için; 1 su bardağı yeşil mercimek,1 orta boy soğan, 1 çay bardağı sıvı yağ(yarısı mercimeğin içine yarısı haşhaşın içine ), 3-4 kaşık tepeleme çekilmiş haşhaş, yarım demet maydonoz, 1/2 çay kaşığı karabiber, tuz

Yapılışı;
Un, su ve tuz ile yumuşak bir hamur yoğurulur.Üzeri örtülerek kenara alınır.

Önceden mercimekler haşlanır suyu süzülür. Tencerede 1/2 çaybardağı sıvı yağ ile küçük küp şeklinde doğranmış soğan kavrulur, ardından içine haşlanmış mercimek ilave edilerek bir iki karıştırılıp içerisine doğranmış maydonozlar ilave edilip ocağın altı kapatılır. Bu karışıma tuz ve karabiber katılır.

Hamur 3 parçaya ayrılır.Her bir parça oklava ile çok inceltilmeden açılır. Üzerine haşhaş ve 1/2 çay bardağı sıvı yağ karışımı sürülür. Hamura bohça şekli verilir ve kenara alınır. Diğer parçalarada aynı işlem yapıldıktan sonra bu hamurlar tek tek açılır. Açılan hamurları ister 8'e bölüp sigara böreği şeklinde harcını koyarak sarabiliriz. İstersek de şerit şerit kesip yine içine mercimekli harçdan koyup sarabiliriz. Şekli size kalmış.
Bu içine harç koyup sardığımız hamurları yağlanmış fırın tepsisine dizip üzerlerine kalan haşhaşlı harçdan sürüp 200 derecelik fırında kızarana kadar pişiriyoruz.

Afiyet olsun...



Yılbaşında yurtdışında olduğumuzdan hediye veremedim bu sebeple 8. yarışmamı ancak yazıyorum.


Blogunuz olsun/olmasın yarışmaya katılabilirsiniz ama iki şartım var.


Her zaman ki gibi yine yarışmamı blogunuzda duyurmak gibi bir zorunluluğunuz yok!
1- Sağda Dikiz Aynası olan kısımdan izle yapmalısınız.


Cevabı bilseniz bile izle yapmadığınız durumda dahil olmayacaksınız.


2-"Samsung bu ürünü tasarlarken doğada neden esinlendi?" bu sorunun cevabını doğru yanıtlamalı ve yorum olarak yazmalısınız.

Konu dışında yazılan yorumları sileceğim, ayrıca mail atarsanız geçersiz sayılacak.
Cevabı tespit etmek için, bu kez tek tek yorumları sayamayacağım, bu sebeple random generatora başvuracağım.
Cevabı sonra yazacağım, son katılım tarihi haftaya Salı yani 09/02/2010'dur o zamana kadar yorumları onaylamayacağım. 09 Şubat 2010 gece 12:00'de yorumlara kapatacağım.

Katılım için tıklayın...